Talán az egyik legérdekesebb, de minden bizonnyal a legmeglepőbb újítás a játékban a szürke rész. Ez a térkép közepén található, 22 négyzet sugarú, kör alakú terület: a Natar vidék.
Már a játék kezdete óta megtalálható itt a 13 csodafalu. Persze a védelem ütős, szóval jól rá kell gyúrni a támadókra annak, aki el akarja az egyiket foglalni, ugyanis nincsenek zárolva. A zárt bétán bizony nem került véletlen csoda a játékba, akinek csoda kell, annak a Natar vidékre kell települni. Miért jó ez? A játék ettől rettenetesen pörgős marad mind a középjátékban, mind a végjátékban. Minden nagy klán odatelepül, és ütik egymást. Persze van, akinek ez nem tetszik, többnyire azoknak, akik szeretnek legózni. Bocsi, de ideje lesz megtanulni használni a seregeket ;)
Előfordulhat, hogy ez a dolog változik, mint minden a bétában.
Egyébként a tervek is a Natar vidéken jelentek meg, a csodafalvak mellett, de szerintem ez csak bug volt.
A Natar vidék jellegzetessége, hogy agyon van halmozva oázisokkal, így lépten-nyomon 150%-os 15búzásokba botlik az ember.
Szegény FeelGoodék tapasztalták meg 1.-nek (ők rakták le az 1. 2. falut a szerveren), hogy aki a Natar vidékre költözik, azt megszeretgetik kicsit a Natarok. Ha jól emlékszem az első Natar vidékes falujára az accnak csak 12 db szimpla lövéses katás Natar támadás jön, aztán falunként emelik a tétet, és duplán lőnek, valamint gyorsabban odaérnek. Egyetlen lehetőség, hogy annyi épületet építesz, amennyit nem tudnak leszedni (12+, 24+).
Hab a tortán, hogy a szürkében levő falvak nem termelnek kultúrpontot. Határozott célja a fejlesztőknek, hogy a szürke részbe ne érje meg annyira betelepülni. Persze mikor én települtem, akkor még termelt kp-t, úgyhogy 3-at le is raktam, és a 6. falumnál vezették be a 0 kp-t. :) Örültem, mint FeelGood a Nataroknak :D
![]() |
A térkép 8%-os nagyításban |
![]() |
A térkép 50%-os nagyításban, a Natar vidék határa |
![]() |
A térkép normál méretben, teljes képernyőn, a Natar vidék közepe |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése